Membuka Peluang Blog di Era Digital

Membuka Peluang Blog di Era Digital

Membuka peluang di blog, tetapi saya menjelaskan bahawa membuat karya seperti menulis, berkongsi kebaikan dan mengirimkannya melalui media blog, ada tiga perkara yang akan anda dapati


  1. Persaingan sukar
  2. Algoritma enjin carian berubah.
  3. Perubahan dalam budaya internet masyarakat


Tetapi tentu saja mendapatkan wang dari program AdSense, seperti misalnya dari Google, dapat memberikan banyak faedah. Itu bergantung pada usaha dan keberuntungan anda. Sekarang setelah anda memahami perkara di atas, mari kita bahaskan. Saya akan menerangkan dengan sebaik mungkin. Selamat membaca:


Tujuan blog


Bermakna tujuannya jelas: membuat blog bukan untuk menceburkan diri atau menjual, tetapi agar anda dapat memperoleh wang dari AdSense / GA. Baiklah, kawan-kawan yang hebat, pandangan anda sudah ada dan sangat jelas. Sekarang yang pertama ialah anda mesti mempunyai blog.


Langkah kedua, cubalah sedemikian rupa sehingga blog anda mempunyai tiga perkara berikut: domain yang baik, templat responsif dan kandungan yang menarik.


Terutama untuk kandungan, jangan isi kandungan yang tidak akan dikunjungi orang. Suka atau tidak, pelajari SEO. Masalahnya, SEO luas. Jadi, belajarlah setiap hari.


Beberapa langkah yang perlu dipertimbangkan:


Ini adalah langkah pasti untuk anda lakukan. Daftarkan blog dengan Google AdSense. Sudah tentu blog anda tidak akan diterima sekiranya tidak memenuhi syarat [1] yang diinginkan oleh datuk nenek Google. Oleh itu, teliti keadaannya.

Ketahui cara menggunakan metrik dari Moz, Google Analytics, Ubersuggest, Google Search Console, Bing Webmaster, dll. Ya, anda mesti belajar. Sekiranya anda mendapat 10 atau 15 juta kemudian, anda sudah sampai pada tahap pembelajaran seterusnya, yang memerlukan masa untuk membahagiakan. Kerana tidur walaupun, blog anda akan memberi anda berjuta-juta atau puluhan juta rupiah. Dia berkata. Jika anda hanya memperoleh 60 rupiah setiap minggu, anda harus belajar bersungguh-sungguh.

Itu dia. Intinya adalah: buat blog> daftar ke Google AdSense> cari lalu lintas> teruskan> beli pajero> berkahwin dengan ratu cantik atau artis comel di bandar anda.


Mengapa saya memberi kata badan kajian eh berani? Ya kerana ia juga memberi nafas kepada blogger. Walaupun untuk semua perniagaan. Oleh itu, pelajari [2]. Jangan dibuai mimpi dan berakhir dengan tragis di hospital jiwa kerana blog anda tidak mempunyai pendapatan. Semuanya kerana kurang belajar. Ingat, mereka yang belajar bersungguh-sungguh tidak semestinya berjaya dalam bidang ini, apalagi mereka yang sama sekali tidak mahu belajar.


Sila cari sumber pembelajaran [3]. Jangan beli (IMO), hanya dari internet. Beberapa sumber terbaik untuk artikel disenaraikan di bawah. Sila periksa [4] [5] dan semoga cepat kaya dan berpindah ke Panama.


Gambar hanyalah pemanis. Diambil dari internet.


Nota kaki


[1] Cara AdSense berfungsi

[2] Petua Teratas untuk Menjana Wang di Blog atau Laman Web Anda Menggunakan Google AdSense

[3] Tutorial lengkap untuk menjana wang dari blog melalui Google Adsense terkini

[4] Cara Menjana Wang Melalui Google Adsense

[5] Cara Mula Menjana Wang Dalam Talian dengan Google AdSense (Panduan Muktamad)

https://www.mochferrydwicahyono313.com/2021/05/membuka-peluang-blog-di-era-digital.html
Membuka Peluang Blog di Era Digital

1 Comments

Previous Post Next Post